Dne 17.3.2023 nalezena na chodbě ZŠ Zlaté Hory náušnice ze žlutého kovu 7.3.2023 nalezeno pravé bezdrátové sluchátko…
Dne 17.3.2023 nalezena na chodbě ZŠ Zlaté Hory náušnice ze žlutého kovu 7.3.2023 nalezeno pravé bezdrátové sluchátko…
Zápis do prvních tříd proběhne ve škole ve dnech 12. a 13. dubna 2023. Prostřednictvím tabulek ve…
Články a příspěvky o činnosti v celé naší škole.
hospodářka +420 608 281 631
ředitelka +420 725 582 347
vedoucí jídelny +420 725 582 372
školník +420 725 582 371
(č. j.: MŠMT- 33286/2013)
1) Identifikační údaje právnické osoby – žadatele o dotaci
Právnická osoba: Základní škola Zlaté Hory
Sídlo: Wolkerova 712, 793 76 Zlaté Hory
IČ: 64631648
Jméno, telefon a email odpovědné osoby:
Mgr. František Vrána, 584 425 340, reditel@skolazh.cz
2) Vyúčtování poskytnutých finančních prostředků
a) Skutečná výše finančních prostředků poskytnutých krajským úřadem jednotlivým právnickým osobám
CELKEM | MP celkem | platy | OON | Odvody pojistného | Odvody FKSP | ONIV |
5 070 | 3 755 | 3 755 | 0 | 1 277 | 38 | 0 |
b) Skutečná výše finančních prostředků použitých jednotlivými právnickými osobami
CELKEM | MP celkem | platy | OON | Odvody pojistného | Odvody FKSP | ONIV |
5 070 | 3 755 | 3 755 | 0 | 1 277 | 38 | 0 |
c) Nevyčerpané finanční prostředky – vratky odvedené právnickými osobami do rozpočtu krajského úřadu
CELKEM | MP celkem | platy | OON | Odvody pojistného | Odvody FKSP | ONIV |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vyhodnocení rozvojového programu bylo uveřejněno na webu školy.
3) Informace za JEDNOTLIVÉ ŠKOLY
a) Informace o použitých finančních prostředcích na rozvojový program
Struktura prostředků na platy (nároková složka, nenároková složka – v členění na osobní příplatek a odměny):
Celková částka na platy byla určena pouze pro jednoho pedagoga – učitele českého jazyka.
Tato částka byla vyplacena formou odměny, a to v následujících čtyřech měsících roku 2014:
květen = 2 000,- Kč
červen = 340,- Kč
září = 85,- Kč
říjen = 1 330,- Kč
CELKEM ROČNĚ = 3 755,- Kč
Struktura prostředků na ostatní osobní náklady: —-
Použité prostředky na ostatní neinvestiční výdaje v členění na jednotlivé položky a částky: —-
Místo uložení dokladů: účetní doklady jsou uloženy v kanceláři hospodářky školy
b) Průběh vzdělávání
počet žáků:
Rok 2014 | Počet žáků |
leden | 1 |
únor | 1 |
březen | 1 |
duben | 1 |
květen | 1 |
červen | 1 |
červenec | X |
srpen | X |
září | 1 |
říjen | 1 |
listopad | 1 |
prosinec | 1 |
Celkový počet vzdělávaných žáků | 1 |
jednotliví žáci:
Jméno
|
Státní příslušnost | Datum přijetí ke vzdělávání na české ZŠ |
Trang Nguyen Nu Dai | Vietnam | 23.11.2009 |
Učebnice a učební pomůcky, vzdělávací portály, se kterými bylo pracováno:
– Český jazyk pro 6. a 7. ročník, nakladatelství Nová škola, kolektiv autorů
– Čítanka pro 6. a 7. ročník, nakladatelství Nová škola, kolektiv autorů
– Český jazyk 6, učebnice a pracovní sešit, nakladatelství Fraus, Z.Krausová, R.Teršová
– Malá čítanka 6, nakladatelství Tripolia, Věra Martinková
– Český jazyk – Dokážeš to! 5–7, nakladatelství Klett, L.Janovec, M.Černá, Z.Poláková
– Český jazyk pro cizince, učebnice a cvičebnice, nakladatelství Computer Press, M.Kostřánková, G.Šnaidaufová, K.Kopicová
Opatření přijatá v souvislosti se zařazením žákyně do výuky v dané škole a další informace související s průběhem této výuky:
Individuální přístup vyučujícího pedagoga, individuální zadávání školních a domácích úkolů, zadávání speciálních úkolů, individuální pokyny ve výuce.
Individuální výuka probíhala dvakrát týdně v rozsahu 45 minut v odpoledních hodinách po vyučování v učebně vybavené interaktivní tabulí, PC s žákovskými výukovými programy a připojením na internet. V individuální výuce využívala paní učitelka vedle učebnic také různá doplňovací cvičení a texty a věnovala se učivu, které Trang dosud nezvládla.
Žákyně Trang byla aktivně zapojena do činnosti zájmových kroužků, Klubu čtenářů v rámci školní knihovny a do různých kolektivních akcí třídy.
Další charakteristiky nadstandardní a efektivní péče (podpora mateřského jazyka a kultury, obohacující prostředí, spolupráce s rodiči, kooperativní metody výuky apod.):
Žákyně byla zapojována do školních aktivit v rámci projektových dnů, kde se setkávala s žáky jiných ročníků a poznávala bezpečné prostředí školy. Systematicky byly rozvíjeny její komunikativní dovednosti.
Vhodným prostředkem pro rozvoj aktivního užívání češtiny byla pro Trang účast na nejrůznějších kulturních, sportovních, soutěžních a dalších mimoškolních akcích školy, mezi něž patřila divadelní a filmová představení, předčítání literárních děl, recitační a taneční aktivity, tradiční školní besídky, komponované kulturní programy „Zlatá struna“, školní sportovní turnaje aj.
Důsledně byly také rozvíjeny její schopnosti žít ve společenství ostatních lidí, plně náležet k tomuto společenství a řídit se společnými pravidly třídy.
Oba rodiče dívky školu pravidelně navštěvovali, byť domluva s nimi byla objektivně velice obtížná. Otec nerozumí česky vůbec, matka projevuje snahu o dorozumění. Důležité vzdělávací a organizační záležitosti se s rodiči řešily osobním kontaktem a důsledným vysvětlováním.
Datum vyúčtování: 7.1.2015
Zpracoval: Mgr. Hana Syptáková, Jitka Kocubová
Razítko, jméno a podpis odpovědné osoby: Mgr. František Vrána
Číslo rozhodnutí | MŠMT – 9886 – 11/2014 |
Poskytovatel dotace | Česká republika – Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 7, 118 12 Praha 1, IČ 00022985 |
Program | Rozvojový program MŠMT „ Bezplatná výuka českého jazyka na podporu vzdělávání žáků–cizinců z třetích zemí na rok 2014“ |
Název organizace | Základní škola Zlaté Hory |
Adresa organizace, email, web | Wolkerova 712, 793 76 Zlaté Hory www.skolazh.cz |
Statutární orgán | Mgr. František Vrána |
Poskytnutá dotace | 5 070,- Kč |
Vyhodnocení programu |
V rámci rozvojového programu probíhala individuální výuka dvakrát týdně v rozsahu 45 minut. V průběhu výuky byl kladen hlavní důraz na osvojení mluvnice českého jazyka (skloňování a časování), různá gramatická cvičení, rozšiřování slovní zásoby, četbu a porozumění pojmům v oblasti naukových předmětů zeměpis, dějepis, občanská výchova a přírodopis. Rozvojový program byl aplikován při výuce vietnamské dívky Trang částečně v šestém a sedmém ročníku ZŠ v průběhu kalendářního roku 2014. Stěžejní oblastí programu bylo postupné budování kompetencí žákyně Trang v oblasti fonetiky, fonologie, morfologie a syntaxe českého jazyka. Při samostatné práci bylo nutné Trang systematicky podporovat a vysvětlovat jí české mluvnické pojmy a významy českých slov. V oblasti testových úloh bylo nezbytné některé otázky objasnit a navigovat dívku ke správné odpovědi. Individuální výuka českého jazyka po vyučování byla pro Trang velkým přínosem. Na hodiny individuální výuky přicházela Trang vždy pečlivě připravená a přinášela si i pomůcky navíc (knihy, čtenářský deník). V průběhu výuky byla Trang také seznamována se základními kulturními a společenskými specifiky České republiky i středoevropského regionu. Díky systematické individuální práci došlo u Trang k zásadnímu zlepšení pracovních výsledků, získání patřičných dovedností a dosažení schopnosti samostatně řešit zadané úkoly. Trang je velmi snaživá a milá dívka. V třídním kolektivu je velmi oblíbená. Rodiče školu často navštěvují a zajímají se o výsledky své dcery. Velmi jim záleží na tom, aby Trang edukační proces dobře zvládla. Realizace rozvojového programu byla pro vietnamskou žákyni Trang Nguyen Nu Dai jednoznačně velkým přínosem. |
Please input an email and school address down below input an email address down an email.
There are no upcoming events at this time.
Vytvořila společnost: ProGeo Consulting s.r.o.
© 2022 všechna práva vyhrazena